2010. május 11., kedd

Gasztro blogok :)

Rengeteg gasztro blog van, egyik jobb, mint a másik. Komolyan. :) Szerintem szuper, hogy ilyen sokan megosztják a receptjeiket a másikkal, és a főzés újra divatba jön. :)

Gondoltam ajánlok nektek néhányat azok közül, amiket én is szoktam olvasni, nézegetni, vagy éppen akár főzni is róla. :)

Nemrég fedeztem fel a http://vegasztromania.blogspot.com weboldalt. Vannak jó ötletek, és rengeteg recept van fent.

Nagy kedvencem a www.vegavarazs.hu Hémangit személyesen is ismerem, júniusban megyek majd főzőtanfolyamára, és megvan a szakácskönyve is, amit nemrég adtak ki. (Kerttől a konyháig) Nagyon egyszerűen, és szuper ízekkel főz, nekem bejön. :)

Aztán szintén két új felfedezett, de ezekben még nem tudtam elmélyülni: http://vegablog.net , http://veravegakonyhaja.blogspot.com

Ha nektek is van néhány kedvencetek, írjátok meg! :)

Mosolygós napot!
Lili


4 megjegyzés:

  1. Köszönöm Hémangi oldalát, a másfajta látásmódot. Csodálatosan főz. Persze a kávés muffint próbáltam ki először, annyira megragadott :D
    A gasztroblogokat én is imádom, mert hétköznapi emberek annyira insprirálóak és közvetlenek tudnak lenni.
    Nekem is vannak kedvencem, többek között Dolce Vita, Fűszeres Eszter, Limara, Macikonyha, Pákosztos Macska vagy Duende. Vagy "Anya, ez isteni." Mindannyian nagyon odaadóak, nagyon szépen és élvezettel főznek, sütnek.
    Egyenlőre ennyit ismerek, aztán mindig szánok egy kis időt a további felfedezésekre, hogy többeket is megismerjek.

    VálaszTörlés
  2. Fűszeres Esztert én is szeretem, élőben is nagyon kedves, és jó ízű ételeket készít:)

    VálaszTörlés
  3. Hello

    ez most nem oldal, hanem recept lesz, de valami mennyei. Zabpelyhes trüffel, nem tudom próbáltad-e már avagy sem, de isteni íze van! Olyan, mint a rafello, csak finomabb :)

    http://www.nosalty.hu/zabpelyhes_truffel_recept_13522

    én több kókuszreszeléket raktam bele, közel a dupláját és egy kis vanília aromát is, mert vanília rúdból kifogytam. Hamar készen lett és már alig van belőle. :)

    VálaszTörlés