2010. április 27., kedd

Padlizsános-krumplis subji :)

A subji indiai zöldséges ételeket takar, ez egy gyűjtőfogalom, ugyanúgy, mint a dhal. Ha van egy jó wokod, nagyon gyorsan elkészítheted. Ha már a wokról írok, el kell, hogy mondjam, hogy hármat dobtam ki elég gyorsan egymás után, olyan hamar tönkrementek. Végül találtam egy jó vastagfalú, öntöttvas wokot. Ez most az új kedvenc, és ránézésre is tovább fogja bírni, mint az elődjei. :) Az Atmacenterben szereztem be: www.atmacenter.hu

Hozzávalók:

3-4 közepes krumpli
1 padlizsán
3 paradicsom
pirospaprika
hing
kurkuma
curry
garam masala
petrezselyem
olivaolaj
A krumplit megpucolom, felkockázom, majd bő olajban kisütöm. A padlizsánt felkockázom (héjastul), és kevés olajban barnára sütöm. Hozzáadom a felkockázott paradicsomokat, és ha már azok is megpuhultak, akkor jöhet vissza a buri és jöhetnek a fűszerek is, kivéve a petrezselymet, mert azt a sóval együtt a végén adjuk hozzá. Kicsi vizet is adok hozzá, hogy leveses legyen, és már kész is van. :)
Én barna basmati rizst csináltam most mellé, de a sima rizs is jó, vagy bármilyen indiai kenyérféleség (puri, naan stb.), de még egy egyszerű bagett is. :)
Jó étvágyat! :)
Szeretettel:
Lili

2 megjegyzés: