2010. augusztus 11., szerda

Vega chilis tortilla :)

Drága Férjecskémnek a lasagne-n kívül ez a másik kedvence. :) Szerencsére nagyon egyszerű étel ez is, és pillanatok alatt elkészül.

Hozzávalók:

1 csomag tortilla lap
3 konzerv vörösbab (vagy előző este áztass be két bögrényit)
3-4 pritamin paprika, lehetőleg ne egyszínű legyen, annál jobb, minél színesebb az étel
1 kicsi kukorica konzerv
chili por
garam masala
kurkuma
tarka bors
oregánó
bazsalikom

olíva olaj

Felkockázom (nagy kockák kb. 2x2cm) a paprikát, majd kicsi olíva olajon megpárolom, de nem kell, hogy teljesen lecsószerűen puha legyen. Én szeretem ha nagyok maradnak a hozzávalók, meg a szétfőzött dolgokat is próbálom kerülni. Ha ez megvan, akkor egy kis só is mehet hozzá, valamint a babok és a kukorica. Fűszerezzük, közben még kevergetjük, és hagyjuk egy picit rotyogni 1-2 percet. Tortilla lapra rakunk belőle, feltekerjük, és ehetjük is.

Meg lehet szórni még mielőtt feltekernénk reszelt sajttal is, és lehet friss zöldsalátával tálalni.

Jó étvágyat!
Szeretettel:
Lili

1 megjegyzés:

  1. A hétvégén megcsináltam - isteni!
    Bár én a chilit és a borsot kihagytam belőle, így gyerekbarát lett, Bencinek is nagyon ízlett! :)

    VálaszTörlés