2010. augusztus 11., szerda

Zabpelyhes golyócskák :)

Ma ugyan szerda van, nem kedd, de mégis ma főzök. Tegnap annyi munkám volt, hogy esélytelen volt, hogy akár egy vajas kenyeret csináljak. Persze ma is sok dolog lesz, de gondoltam, jó korán bevásárolok és megfőzöm az ebédet, aztán jöhet a többi tennivaló. :)

Ez egy új recept, elég könnyű, most csináltam én is először.

Hozzávalók:

1 bögre zabpehely
1 vaj (100gr)
fél bögre barna cukor
fél bögre kókuszreszelék
pici víz
kakaópor

A vajat elkezdjük felolvasztani, és közben szép sorjában pakoljuk bele a zabpelyhet, cukrot, kókuszreszeléket, és egy picike vizet az állaga miatt. Mikor felolvadt, még egyszer jól átkeverjük, majd hagyjuk kihűlni. Utána betesszük egy picit a hűtőbe is, hogy jobban összeálljon, majd golyócskákat formálunk belőle, megforgatjuk kakaóporban, és már kész is van. :)

Jó étvágyat! :)
Lili

1 megjegyzés:

  1. Szia

    Van új fincsiség, szintén nagyon egyszerű, mint a golyócskák, grillezett banán, szintén a no saltyről. a különbség csak annyi, hogy én rumaromát használtam, mert nem volt itthon rum. De így is nagyon finom lett, könnyű délutáni desszert :)

    http://www.nosalty.hu/grillezett_banan_recept_1033

    jó étvágyat hozzá!

    VálaszTörlés