2010. március 16., kedd

Szánj rá időt! :)

Kedd van, azaz éppen főzök, de míg párolódik ez, sűrűsödik az, addig leültem a gép elé, hogy megosszak egy gondolatot, ami most bennem van.
10 évvel ezelőtt is nagyon szerettem főzni, sőt, ez az érzés meg is maradt a mai napig, de volt egy hosszú időszak, amikor alig-alig főztem. Ez azt jelenti, hogy eltelt úgy egy év, hogy nem főztem 4-5 alkalomnál többször. Ez az időszak több évig tartott. Valahogy nem voltam olyan gondoskodó, és mindig jöttem a kifogásokkal. Ma már tudom, hogy milyen fontos ez nekem, mennyire jót tesz, és ezért csak ajánlani tudom mindenkinek. Nekünk, nőknek, különösen szükségünk van a főzésre. Azt gondolom ugyanis, hogy a szeretetünket, gondoskodásunkat, sőt, a nőiességünket is ki tudjuk ezáltal fejezni.
Mindegy, mit dolgozol, a kreativitás is nagyon fontos mindenki életében. Anélkül robotként élnénk, amit szerintem senki nem szeretne. Kényeztesd azzal magad, hogy főzöl! Szánj rá időt! Nem kell sok! Én 2-3 óra alatt keddenként 3 fogásos ételt készítek, és nem rohanok, csak szépen nyugodtan teszek-veszek.
Főzni mindenki tud, ezért felejtsd el ezt a kifogást!
Hidd el, meghálálja magát, hiszen azon kívül, hogy remek kikapcsolódás, sok dolog tud örömet okozni, ahogy ez is, mikor látod, hogy a főztödet szeretik, jó ízzel eszik, és még repetát is kérnek belőle. :)
Nekem munka szempontjából a leghúzósabb időszak ez a mostani. Talán még egész életemben nem dolgoztam ilyen tempóban, mint most, mégis találok rá alkalmat, mert nem ezen a 2-3 órán múlnak a dolgok. Heti egyszer ugyan, de ezt tartom, mert szükségem van rá. Nekem.
Gondolj bele, hogy ilyen egyszerű dologgal is boldogabb, jobb életed lehet...
Mosolygós, szeretgetős napokat!
Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése