2010. január 29., péntek

Lassi :)

Ez az indiai joghurtital férjecském nagy kedvence. :)

Hozzávalók:

8dl natur joghurt
5-6 evőkanál nádcukor
2 banán
egy kis pohárka víz

Belerakom a hozzávalókat a turmixgépbe, és összeturmixolom. Ennyi az egész. :)

Tippek:
1. Nádcukor helyett használhatsz mézet is, abból picit kevesebb kell, mint a cukorból.
2. Banán helyett bármilyen friss édes gyümölccsel is próbálkozhatsz, én még a málnát és a barackot javaslom. A kedvencem mondjuk a magnó lassi, de friss, finom mangót nekem még itthon nem sikerült beszereznem, csak külföldön ittam ilyet, de páratlan élmény. :):):)
3. Annyi vizet adjál hozzá, amennyire hígat szeretnél. Van, aki sűrűbben kedveli, van aki hígabban, ez már rajtad múlik. :)
Mosolygós napot!
Lili

3 megjegyzés:

  1. Kedves Lili!
    Már e blog megszületésekor akartam írni, de halasztódott, így most pótolom ezt. Örülök, hogy úgy döntöttél receptjeit megosztod blog formában. Kedvelem a húsmentes ételeket (annak ellenére, hogy én nem vagyok vegetáriánus), így szívesen veszek új recepteket e témában. A lassagne-d nyerő nálam, lehet a héten el is készítem. A Lassit ismerem rég, bár hamarabb volt elkészítve "megérzésből" A TURMIX elnevezéssel, míg a nevét meg nem leltem egy nemzeti ételek könyvben.
    Várom további receptjeid, így tovább!
    Üdv: Éva

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom Éva Anitához. Nekem is nagy kedvencem ez a friss "turmix". Amit tenni szoktam még bele: lucernacsíra. Ez a csíra nem erős és nem fűszeres mint a többi, csak "zöld" íze van. Isteni, ugyanakkor nagyon jó érzés inni.
    Sz :)

    VálaszTörlés
  3. Megint tanultam valamit, köszi lányok! :)

    VálaszTörlés