2010. január 26., kedd

Zöldsaláta :)

Aki evett már velem, az tudja, hogy szinte mindenhez salátát eszem. Itt ne gondoljatok semmi extrára, öntettel stb. Csak egyszerű, nyers zöldsalátára. Lehet az sima fejes saláta, vagy jégsaláta, madársaláta, rucola, bármi, ami zöld, nekem ott a tányéromon, azaz mellette egy kistányéron.
Nagyon szeretem, mert végtelenül egyszerű, hiszen önmagában is finom, nagyon egészséges, és jól is néz ki az asztalon. :) Szinte bármelyik ételt kiegészítheted vele, olasz tésztákhoz különösen ajánlom, és nem kell vele bajlódni sem. Megmosod, és kész. Ha így ennyire egyszerű és természetes formájában nem szereted, akkor hidegen sajtolt olajokkal locsold meg egy kicsit, vagy adhatsz még hozzá balzsamecetet is. Ha még így is egyszerű, akkor egy-két grillezett koktélparival és friss bazsalikommal, oregánóval, ha az ételhez megy, akkor egy pici parmezán sajttal máris feldobhatod. Rengeteg lehetőség van, amit éppen kívánsz.
Ha egyszer rákapsz, nem hagyod abba, és mindenhez akarsz majd enni. Szerintem, mert én így voltam, és ma már Tomi is így eszik.
Mosolygós napot!
Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése