2010. január 22., péntek

Receptek leírása :)

Rájöttem, hogy nem is olyan egyszerű egy-egy receptet leírni, hiszen én érzésből főzök, azaz ami jön, azt csinálom, nem méricskélek, és a szakácskönyv is addig van a kezemben, míg egyszer elolvasom, hogy miről is van szó, aztán variálok mindent, főleg a fűszereket. Ennek a főzésnek az eredménye egyébként, hogy ugyanazt az ételt sem csinálom soha egyformán, mindig más és más a végeredmény, még ha picik is az eltérések. Persze nem a bundáskenyérről beszélek, mert azt azért elég nehéz lenne máshogy csinálni. Főzés közben egyébként én nem is kóstolom meg az ételt. Illatok alapján főzök. Csak a sóval lehet tévedni, de azt a legkönnyebb pótolni. Mivel nem kóstolom meg az ételt főzés közben, mindig nagy izgalom, mikor először csinálok valamit, és tálalom, leülünk mellé, és izgatottan figyelem, hogy ízlik-e. :)))
Szóval dolgozom azon, hogy a lehető legpontosabban írjam meg nektek a receptjeimet, hogy azt könnyedén fel tudjátok használni, ki tudjátok próbálni. :) Majd később szeretném le is fotózni az ételeket, és úgy feltenni nektek a recepteket.
Hamarosan jön a vega lasagne receptem, amit eddig mindenki nagyon szeretett, aki kóstolta, és eddig nem is árultam el senkinek, hogy készül. :)
Mosolygós napot!
Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése