2010. január 19., kedd

Köszöntő :)

Kedves Olvasóim! :)
Eddig a polgarlili.blogspot.com - on olvashattátok a virtuális naplómat, most egy új blogot nyitok a mai nappal. Ahogy a blog címéből kiderül, ez bizony egy gasztroblog lesz.
Mielőtt azonban túl nagy elvárásokat támasztanátok felém, pár dolgot le kell írnom:
1. Nem vagyok szakács.
2. Nem főzök rendszeresen, az utóbbi pár évben alig főztem, de szeretnék minden héten legalább egyszer egy ebédet készíteni, és ezeket a tapasztalatokat osztanám meg veletek, és gyűjteném össze saját magam számára is a recepteket.
3. Vegetáriánus vagyok, ne számítsatok semmilyen állatra, se tojásra. Tejtermékeket azonban fogyasztok, azok szerepelni fognak a receptekben.
4. Kevés időm van, ezért többnyire gyorsan és könnyen elkészíthető receptek lesznek a blogomban.
Kevesen tudják rólam, mivel ezt az oldalamat a rohanó életemben nem sikerül megcsillogtatnom, hogy nagyon, de nagyon szeretek főzni, és a környezetem szerint, akik eddig hősiesen meg is ettek mindent, na jó, majdnem mindent, szóval szerintük tudok is. :) Szerintem a titkos hozzávalón múlik az egész, ami nem más: szeretet. Ez a "szeretet fűszer", ahogy én hívom, minden étel alapja, nélküle nem lesz olyan ízletes és harmonikus az étel. Hogy miből áll? Odafigyelésből, gondoskodásból és ahogy a nevében is van, szeretetből. :)
Jó főzöcskézést nektek is!
Szeretettel:
Lili



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése