2010. november 14., vasárnap

Vegán életmód :)

Szép reggelt! :)

Gondoltam bejelentkezem, és hírt adok magamról, mert mostanában nem írtam új receptet.

Sokan már tudjátok, hogy pár hónapja áttértem a vegán étrendre. Egyetlen dolog, amit én eszem, és a vegánok nem, az a méz. Ez a vegán főzés még némi fejtörést okoz, hiszen évek óta lakto-vegetáriánusként főztem. Egyelőre igyekszem átalakítani a már meglévő receptjeimet több-kevesebb sikerrel... :) Ezért nem írtam új receptet, de az is igaz, hogy mostanában sokkal kevesebbet is főzök sajnos, de majd ezen változtatunk. :) Itt az ideje, hogy újra fakanalat ragadjak! :)

Ha van valami fini vegán receptetek, küldjétek el nekem, kipróbálom. :)

Mosolygós vasárnapot!
Szeretettel:
Lili

1 megjegyzés:

  1. Pár napja botlottam bele egy vegán blogba,
    bár lehet, hogy neked nem mondok ezzel újat.
    Bár nem készítettem el semmit, de nagyon jó benyomásaim voltak róla. Nagyon érdekes volt olvasni, hogyan készülhetnek finom vegán sütik karácsonyra:
    http://veganoskaracsony.blogspot.com/

    VálaszTörlés