2010. október 5., kedd

Tejszínes tésztasali :)

Gondoltam, pihenek egy kicsit, mert már keresztbe nézek a sok számtól, amik a gépem képernyőjén futkosnak egész nap. :) Gyorsan összedobtam egy tésztasalit. Ez is vegán, mert zabtejszínt használtam, de lehet persze rendes tejszínnel is.

Hozzávalók:

farfalle tészta (lehet más is, nekem ez volt itthon)
1 doboz vegán zabtejszín
1 piros pritamin paprika
1 cukkini
fenyőmag
8-10 koktélpari
bazsalikom
oregánó
tarka bors
cheezly (vegán sajt. Nálam éppen Gauda volt)

Tésztát megfőzöm, de csak al dente, azaz ne főzd túl, úgy nem finom.
A fenyőmagot megpirítom, a cukkinit felkockázom és besózva állni hagyom. Egy kis olíva olajon a felcsíkozott paprika picit megpuhítom. Nem kell lecsósra csinálni, én szeretem, ha nem lesz trutyis a zöldség, hanem megtartja színét, alakját.
Hozzáadom a cukkinit és a fenyőmagot, pár perccel később a koktélparit is, és a tejszínt. Fűszerezem, és hagyom egy kicsit összeérni. Reszelek rá sajtot és jól összekeverem.

Melegen is finom, de lehűtve és összeérve talán még jobb. Egy jó nagy adag zöld salival tálalom.

Jó étvágyat! :)
Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése