2010. október 5., kedd

Avokádó saláta :)

Mostanában nagyon rá vagyok kattanva az avokádóra. Szinte minden nap eszem. Amikor nem, annak csak az az oka, hogy nem kaptam a zöldségesnél. Gyakorlatilag én vásárolom fel a készletüket. :)

Ma reggel péksütik és egyéb nem túl egészséges dolgok helyett készítettem magamnak finom avokádó salátát, gondoltam, rögtön meg is osztom veletek. :)

Hozzávalók:

1 avokádó (legyen egy kicsit puha, és zöld)
4 koktélpari
zöld csipkés sali
1 szelet piros pritaminpaprika
olíva olaj
Himalája só

A tálkám egy részébe beleállítottam a jól megmosott salit, majd a maradék részbe felszeleteltem egy avokádót (meg kell hámozni előtte). Raktam rá félbevágott koktélparit, és "feltéglalapozott" :):):) pritaminpaprikát. Egy csipet sóval megszórtam, és egy leheletnyi olajjal nyakon öntöttem. Nem kevertem össze, mert a szememnek így tetszett, és nagyon-nagyon finom lett. :)

Jó étvágyat! :)
Szeretettel:
Lili

1 megjegyzés:

  1. Mi is ilyet ettünk tegnapelőtt, és nagyon-nagyon finom! Jó az ízlésed Lili:)

    VálaszTörlés