2011. február 19., szombat

Túró rudis zsemle :)

Na már itt is vagyok! :) Vicces "recept" lesz, többen ki is fogtok akadni. :):):)

Fogj egy zsemlét, harapj bele, majd vedd ki a belsejét, rakj bele 2 kisebb vagy 1 nagyobb túró rudit, rakd vissza a belsejét, nyomd össze, és nyami-nyami. :)

Mióta vegán vagyok, ezt nem eszem, de egyik kedvencem volt, ha gyorsan akartam valamit bekapni, ami finom, édes, és van energia tartalma is, de mégsem csak egy csoki, hanem annál azért valamivel több. :)

Igen-igen, tisztában vagyok vele, hogy most milyen arcot vágtok, de egy próbát megér! :D

Mosolygós hétvégét!
Szeretettel:
Lili

1 megjegyzés:

  1. gyerekkoromban ezt toltam. akkor még a zsömlében volt anyag, és volt kivehető belseje. ma csak átlag feletti zsemlékkel lehet ez művelni:)

    VálaszTörlés